اول مهر سلام آبجی های گلم ،فردا اولین روز شروع مدرسه ها هست .من همه وسایل های مدرسه مو آماده کردم .فقط یکم دلشوره دارم همیشه اول مدرسه ها همینطوری ام .امروز عشقم با دنیام مثل هر هفته بیرون رفتن پارک چیتگر کوه نوردی خوشگذرونی خوش به حالشون .من و دخترخالم و خواهرزادم خونه هستیم بقیه خونه دختر عمو بابام ورامین مهمونی رفتند .فردا هم تولد من هست هم تولد عشقم خیلی خوشحالم .فعلا بیکار نشستم دارم مطلب برای وبلاگ می نویسم .وقتی میام این جا انگار یک دنیای دیگه هستم این جا پر از صفا و صمیمیت ه شاد ترین دختر دنیا...
ما را در سایت شاد ترین دختر دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: پنجشنبه 27 آذر 1404 ساعت: 14:16